Ga direct naar: Inhoudsopgave | Zoeken | Site-navigatie

Klachten

Als u niet tevreden bent over uw behandeling, uw verzorging of over onze organisatie, dan kunt u dat het beste eerst bespreken met de betrokken zorgverleners. Zij kunnen misschien direct een oplossing zoeken of een misverstand rechtzetten.

 

Klachtenfunctionaris

Lukt dat niet of wilt u dit liever niet, dan kunt u terecht bij een van de klachtenfunctionarissen van het Jeroen Bosch Ziekenhuis. Zij bekijken samen met u welke mogelijkheden er zijn om iets aan uw probleem of klacht te doen. Het kan zijn dat zij u verder verwijzen naar een andere afdeling, zoals de afdeling schadebehandeling, de Klachtencommissie of de jurist van het ziekenhuis. In veel gevallen zullen zij zelf een bemiddelende rol vervullen bij het oplossen van uw klacht.

Ook als u geen verdere actie wilt ondernemen, maar toch even met iemand over het gebeurde wilt praten, bent u van harte welkom: u kunt bellen, een afspraak maken of bij de klachtenfunctionaris binnen lopen.
 
U kunt uw klacht ook indienen via deze website door het klachtenformulier in te vullen.

 

Wat gebeurt er verder?

De klachtenfunctionarissen nemen telefonisch contact met u op om uw onvrede te bespreken. Dit gebeurt binnen tien werkdagen, na ontvangst van uw e-mail of klachtenformulier. Vindt u het noodzakelijk om eerder contact te hebben met een klachtenfunctionaris? Dan kunt u telefonisch contact met hen opnemen.


Zoeken

Lees voorLees voor | Print